Traliukas Kaune

  • teelt 
Traliukas Kaune

Jei nuvažiavote senu automobiliu bet kokiu atstumu, greičiausiai apgadinote pakelę. Kartais problema lengvai pašalinama, tačiau kitu atveju jūsų kelionė baigiasi plokščiadugniu keliu.

Neseniai atlikus apklausą, daugiau nei 35 procentai atsakiusių apdraustų kolekcinių automobilių savininkų pranešė apie avariją kelyje per pastaruosius 12 mėnesių. Penkios geriausios pastebėtos kelkraščių situacijos:

11% akumuliatorius
5,6% – perkaitintas variklis
4,1% – be kuro
3,6% – tuščia padanga
0,7% – buvo išmestas iš automobilio

Nors sunku pasiruošti visoms galimoms nesėkmėms, yra dalykų, kuriuos galite padaryti, kad greitai ir saugiai grįžtumėte į kelią, jums padės traliukas Kaune.

Baterijos puolimas

Kažkuriuo metu dauguma išėjome į savo senus automobilius, pasukome raktą ar paspaudėme starterio mygtuką tik norėdami išgirsti tylą.

Pirmiausia patikrinkite jungčių sandarumą ir koroziją. Dažnai nuimdami laidus, išvalydami akumuliatoriaus stulpus ir gnybtų galus užtikrinsite gerą sujungimą ir suteiksite pakankamai srovės transporto priemonei pradėti. Kita gera idėja yra patikrinti pagrindinius pagrindus ir kviesti traliukas Kaune.

Traliukas Kaune
Traliukas Kaune

Būkite atsargūs, jei užvedate automobilį. Nepriklausomai nuo to, ar automobilis, į kurį šokinėjama, yra neigiamas, ar teigiamas, teigiamas šuoliuojamo automobilio švino taškas eina į teigiamą kolektoriaus automobilio gnybtą. Panašiai neigiamas šokinėjančios transporto priemonės gnybtas yra prijungtas prie kolektoriaus automobilio neigiamo gnybto. Ypač atsargiai reikia, jei bandote užvesti transporto priemonę su šešių voltų elektros sistema. Jei paliksite 12 voltų srovę, pritvirtintą prie 6 voltų sistemos, ilgiau nei akimirką, kuri reikalinga starteriui sukti, galite sugadinti elektrinius komponentus. Jei kyla abejonių, kaip saugiai užvesti automobilį, skambinkite į kelių tarnybą arba traliukui Kaune.

Traliukas Kaune

Yra daug priežasčių, susijusių su perkaitimu, įskaitant tralas Kaune kraštutinę lauko temperatūrą ir sunkius laipsnius. Kai kurie automobiliai linkę įkaisti, kai nauji ir užsikimšę radiatoriai ir aušinimo takai gali suaktyvinti šią tendenciją. Profilaktinė priežiūra yra geriausias būdas išvengti perkaitimo vargas ir žinoma tralas Kaune.

Kai tik suprasite perkaitimą, patraukite per. Tęsdami tai, galite padaryti katastrofišką žalą. Atidarę gaubtą, variklis galės greičiau atvėsti, tačiau būkite atsargūs ir mūvėkite pirštines, Kvieskite traliukas Kaune. Nelieskite radiatoriaus ar radiatoriaus dangtelio, kol jie neatvės. Patikrinkite, ar nėra nuotėkio ar atsilaisvinęs radiatoriaus dangtelis. Kai variklis atvės, įpilkite vandens ir patikrinkite žarnas. Jei nėra nuotėkio požymių ar sulūžusio diržo, tai tikriausiai saugu tęsti. Jei radote nuotėkį arba automobilis vis dar perkaista, paprašykite tralo Kaune ji vilkti Kaune.

Baigėsi kuras

Stebina daug kolekcinių automobilių savininkų, kad baigėsi kuras. Daugelyje ankstyvųjų automobilių paprasčiausiai nėra degalų matuoklių. Arba, jei jūsų matuoklis sugedo, būtinai stebėkite rida, kurią nuvažiavote nuo paskutinio užpildymo, ir naudokite švarią lazdą, kad patikrintumėte lygį rezervuare.

Jei jūsų automobilis dūmina iki galo, patikrinkite matuoklį ir baką. Jei bake yra degalų, įsitikinkite, kad nėra nuotėkių ar neužblokuotų degalų filtrų. Jei naudojate tralas Kaune elektrinį degalų siurblį, klausykite, kada jis įjungtas, kai įjungtas degimas. Jei jis tylus, gali pradėti veikti vienas ar du čiaupai. Jei jums tikrai trūksta dujų, pasilikite su savo transporto priemone ir kvieskite traliukas Kaune.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *